Te informam ca site-ul nostru foloseste cookie-uri, iar prin navigarea pe site iti exprimi acordul asupra folosirii acestora. 

Menu
TRAFIC

Câmpulungenii s-au îmbulzit la ofertele Pepco

  • Written by Evenimentul Muscelean
  • Hits: 1528

b_400_250_16777215_10_images_images2_ziar_2020_iulie_2499_24.jpgb_400_250_16777215_10_images_images2_ziar_2020_iulie_2499_25.jpgb_400_250_16777215_10_images_images2_ziar_2020_iulie_2499_26.jpgAcum mai bine de trei luni, teama de coronavirus i-a dus pe musceleni în supermarketuri, iar apetitul lor pentru cumpărături în lunile de pandemie s-a văzut în vânzările marilor magazine. Nici acestea din urmă nu au stat degeaba şi au crescut preţurile, uneori şi cu 30%. S-a cumpărat mai mult alcool decât de Revelion, iar vânzările la spirt, drojdie, făină, zahăr, hârtie igienică sau dezinfectant au explodat. Pe 15 mai, în prima zi de după starea de urgenţă, magazinele care au fost închise până atunci au fost luate cu asalt, în special cele cu mărfuri nealimentare, de haine, obiecte de uz casnic, jucării.

Aşa s-a întâmplat şi ieri, când s-a deschis în cartierul Vişoi, vizavi de blocurile turn, magazinul Pepco. De la prima oră a fost luat cu asalt de câmpulungeni.

Pepco se adresează întregii familii, în oferta sa fiind incluse piese vestimentare, încălţăminte şi accesorii pentru bebeluşi, copii, tineri şi adulţi. Articolele disponibile sunt comode şi cu un design modern, într-o varietate de modele, care acoperă toate stilurile. Pentru copiii există o secţiune de jucării şi jocuri educative

Pentru a evita aglomeraţia, reprezentanţii reitail-ului polonez nu au promovat excesiv momentul, dar vânătorii de oferte au spus prezent încă înainte de deschidere uşilor. Intrarea a fost restricţionată, în magazin având voie să intre un număr limitat de persoane, şi numai cu mască de protecţie, astfel coada s-a întins pe câţiva zeci de metri. Bineînţeles, oamenii nu au avut răbdare şi s-au suflat în ceafă unii altora, uitând de distanţarea socială, măsură necesară prevenirii şi limitării răspândirii coronavirusului, în condiţiile în care produsele şi preţurile lor din ofertă sunt valabile mai mult de o săptămână. Cei mai mulţi cumpărători erau tineri, care, probabil, cunoşteau produsele comercializate de Pepco, dar şi pensionari, care veniseră din curiozitate. Acţiunea a fost supravegheată de poliţişti şi jandarmi, oamenii având instinctul de a traversa strada imediat cum ieşeau din magazin, un lucru periculos pe Bulevardul I.C. Brătianu, o arteră aglomerată tot timpul zilei şi plină de maşini de mare tonaj, care tranzitează aşa zisa şosea de centură a Câmpulungului. “E.M.”

 

The most visited gambling websites in The UK