Te informam ca site-ul nostru foloseste cookie-uri, iar prin navigarea pe site iti exprimi acordul asupra folosirii acestora. 

Menu
TRAFIC

CNAIR a reziliat contractul pentru reabilitarea DN 73 Piteşti - Câmpulung - Braşov

  • Written by Evenimentul Muscelean
  • Hits: 1082

b_400_250_16777215_10_images_images2_ziar_2021_Ianuarie_2551_Clipboard08.jpgÎn aceste condiţii, lucrările ar putea fi finalizate la sfârşitul anului 2023, cu un alt constructor

 

Sistate în 2012, din lipsă de fonduri, şi reluate în forţă în 2014, lucrările de reabilitare a DN 73 Piteşti-Câmpulung-Braşov sunt departe de a fi finalizate, dovedindu-se o pălărie mult prea mare pentru grupul de firme constructoare, care s-a angajat să ducă la bun sfârşit această investiţie. Dacă, pe tronsonul Piteşti-Câmpulung, proiectul de reabilitare a prins contur, cu chiu, cu vai,  de la Câmpulung spre Braşov, începând din primăvara anului 2017, s-a lucrat cu încetinitorul spre deloc, prin metode greu de înţeles de fiecare din noi. Termenul de finalizare a celor aproximativ 103,25 km era luna septembrie 2017, însă acum s-a prelungit până în decembrie 2023, în condiţiile în care Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a decis să rezilieze contractul cu asocierea de firme AZVI SA - SC STRACO GROUP SRL - PIOMAR DEVELOPMENT - TRACTEBEL ENGINEEERING SA, care se ocupa de lucrări.

Tronsonul Câmpulung-Bran va fi scos din nou la licitaţie

CNAIR, beneficiarul lucrării, a formulat propunerea în vederea încetării contractului în condiții amiabile, în urma concilierii din 23 iulie 2020. Înţelegerea a fost parafată în anul 2011 (!!!), bătându-se palma pentru suma de 275,86 milioane de lei, iar lucrările au început cu adevărat în mai 2014, după o tentativă nereuşită în 2012. „S-a solicitat D.R.D.P. Braşov şi D.R.D.P. Bucureşti să preia amplasamentul şi să realizeze demersurile necesare pentru actualizarea documentaţiei tehnice şi întocmirea documentaţiei de atribuire pentru restul de executat, astfel încât obiectivul să se realizeze în luna decembrie 2013.”, se arată într-un răspuns oficial primit de la CNAIR, în urma unei solicitări de presă făcută de Jurnalul de Argeş. 

Tronsonul cel mai dificil, cu o lungime de aproximativ 50 de kilometri, dintre localităţile Câmpulung şi Bran, va fi scos din nou la licitaţie în cursul acestui an. „Noi estimăm că, undeva, în vara acestui an, vom avea un nou contract gestionat de Regionala Braşov direct cu unitatea de implementare a proiectului de la Braşov, care va avea locaţia acolo, lângă lucrare. Spre finalul toamnei, începutul iernii, vrem să înceapă lucrarea, cât se poate. Atenţie, vor prelua şi sectorul de drum de pe Regionala Bucureşti. Deja şi-au constituit echipa care face inventarierea restului de executat.”, a declarat Mariana Ioniţa, şefa CNAIR. DN 73 Piteşti-Câmpulung-Braşov este o rută foarte importantă, intens circulată, asigurând trecerea din Muntenia în Ardeal şi facilitând deplasarea către obiective turistice a unui număr mare de vizitatori - aproximativ 1.000.000 de turişti pe an la Castelul Bran şi peste 400.000 la Cetatea Râşnov. De asemenea, este şi o rută alternativă pentru cei care vor să evite aglomeraţia pe Valea Prahovei. Ama IVAN

The most visited gambling websites in The UK