Te informam ca site-ul nostru foloseste cookie-uri, iar prin navigarea pe site iti exprimi acordul asupra folosirii acestora. 

Menu
TRAFIC

Asta da surpriză! Al treilea contract de asfaltare, atribuit de primarul Manta în mai puţin de o săptămână, n-a fost câştigat de Group Concif

  • Written by Evenimentul Muscelean
  • Hits: 192

b_400_250_16777215_10_images_images2_ziar_2019_Septembrie_2420_Clipboard10.jpgAl treilea contract de asfaltare, atribuit în decurs de o săptămână, la Albeştii de Muscel, urmăreşte îmbunătăţirea condiţiilor de deplasare pe Uliţa Laz. Este vorba despre reabilitarea a 460 de metri, lungimea propusă pentru asfaltare, în această toamnă, alături de alte două proiecte ale primarului Cătălin Manta legate de infrastructura rutieră, pe care vi le-am prezentat în ediţia trecută: Uliţa Bizon şi Ultima Coman, ambele câştigate de cunoscute firmă din Bădeni, Group Concif, la preţul de 175.487 lei, respectiv 338.152,79 lei. În total, 513.640 lei, pentru o lungime a celor două drumuri de ţară de 864 metri, a căror asfaltare va fi realizată de SRL-ul din Stoeneşti. 

Surprinzător, acesta n-a prins şi a treia lucrare atribuită direct de autorităţile locale de la Albeştii de Muscel, care au încredinţat-o unei firme din Piteşti, Kandy Stylyng SRL. Probabil, pentru a fi sigure că au, la acest sfârşit de an, realizată cel puţin o uliţă din cele programate a fi aduse la condiţia unui drum comunal reabilitat. Asta pentru că statul şi aşteptatul după mobilizarea celor de la Group Concif a cam devenit regula investiţiilor obţinute de acest constructor cu un portofoliu impresionant din punct de vedere al cantităţii de lucrări obţinute.

Pe 17 septembrie, la nicio săptămână de la precedentele achiziţii directe făcute în favoarea firmei famsiliei Răuţoiu, Cătălin Manta încheie o nouă colaborare cu un executant din aceeaşi branşă. Sarcina firmei Kandy Stylyng este de a pune la punct sistemul rutier al Uliţei Laz, care va fi format din: „=7 cm beton asfaltic tip BAPC16 (16 rul 50/70); =15 cm strat din piatră spartă 0-63; =scarificare şi reprofilarea pietruirii existente şi completare cu minimum 15 cm strat din balast; =scurgerea apelor se va realiza prin pantele părţii carosabile - şanţuri şi rigole betonate; =lăţimea părţii carosabile va fi de maxim 3 m, încadrată cu acostamente de maxim 0.25 m pe ambele părţi; =acostamente consolidate cu acelaşi sistem rutier, ca şi partea carosabilă. Pe sectorul cuprins între km 0+070 şi km 0+120 stânga se va executa un zid de sprijin din beton monolit, pentru asigurarea taluzului degradat de pe această zonă. Elevaţia zidului va fi de 1.00 sau 1.50 m, în funcţie de înălţimea malului de pământ.”, sunt cerinţele autorităţii contractante de la constructor. Preţul pe care asfaltatorul din Piteşti îl va încasa pentru prestaţiile sale se ridică la 258.885,69 lei. “E.M.”

The most visited gambling websites in The UK