Te informam ca site-ul nostru foloseste cookie-uri, iar prin navigarea pe site iti exprimi acordul asupra folosirii acestora. 

Menu
TRAFIC

Managerul Spitalului Municipal, Nicolae Alexe: „Nu au fost achiziţionate alte echipamente decât cele care au fost comandate pentru aparatul PCR”

  • Written by Evenimentul Muscelean
  • Hits: 690

b_400_250_16777215_10_images_images2_ziar_2020_iunie_2489_10.jpgConsilierii locali PNL au încins Facebook-ul după ce şi-au dat seama că au votat orbeşte un proiect de hotărâre introdus pe ordinea de zi de primarul Ţâroiu, la şedinţa din 28 mai, prin care şi-au dat acordul ca Spitalul Municipal, din excedentul propriu, să achite contravaloare mai multor echipamente pentru laboratorul PCR, sume care nu au mai fost decontate de Direcţia de Finanţe Publice după 15 mai, când s-au ieşit din starea de urgenţă. În timpul şedinţei Consiliului Local, directorul economic Violeta Iarca a enumerat aparatura şi valoarea ei, care va fi achitată din banii Spitalului, consilierii au ridicat mânuţele,  după care s-au trezit că nu mai sunt de acord, cei de la PNL postând pe reţeaua de socializare cinci întrebări pentru edilul Liviu Ţâroiu, la care a răspuns managerul Spitalului Municipal, Nicolae Alexe, printr-un comunicat trimis redacţiei, pe care vi-l redăm în continuare:

„Având în vedere postarea pe care domnul Aron a distribuit-o pe Facebook, postare a PNL Câmpulung, prin care acuza anumite nereguli în achiziţionarea echipamentelor pentru laboratorul PCR, răspundem punctual întrebărilor lansate:

1.Nu s-au suplimentat decât sumele solicitate de către medicul stomatolog, manager interimar dr. Aron Andrei, sume ce au fost folosite pentru achiziţia de echipamente, la începutul lunii mai 2020 şi care există deja, fiind depozitate la Centrul de Afaceri. Nu s-au dublat comenzile pentru echipamentele laboratorului PCR. Pentru că virările de credite, discutate în şedinţa de Consiliu Local din data de 18 mai 2020, nu au fost aprobate de Direcţia Finanţelor Argeş, datorită faptului că s-a ieşit din starea de urgenţă (respectiv după 15 mai 2020), s-au solicitat majorări din excedentul Spitalului. Valorile care se vor utiliza sunt prevăzute în contractele deja existente, nefăcându-se modificări în tipul şi valoarea echipamentelor stabilite de laborator necesare funcţionării liniei PCR.

2.Nu vor fi şi nu au fost achiziţionate alte echipamente decât cele care au fost comandate şi apoi achiziţionate în timpul interimatului dr. Aron Andrei, conform contractelor de achiziţie. Precizăm că demararea achiziţiilor, respectiv pentru aparatul PCR, plus extractor şi aparatura complementară, s-a făcut din data de 29 aprilie 2020, cu finalizare în prima săptămână din luna mai.

3.Echipamentele PCR nu au fost instalate până în acest moment, deoarece nu a fost recepţionată lucrarea privind amenajarea spaţiului de către finanţator şi noi nu am intrat în posesia acestui spaţiu. Precizăm că, în data de 25 mai 2020, domnul dr. Aron Andrei, manager interimar al Spitalului Municipal, conform adresei nr. 12013/17.05.2020, a solicitat furnizorilor de echipamente să se prezinte pentru punerea în funcţiune la sediul laboratorului. Deşi echipele solicitate s-au prezentat, la data de 25 mai 2020, aceştia au constatat că au fost chemaţi degeaba de către fostul manager interimar, întrucât lucrările pentru amenajarea spaţiului nu erau finalizate. Din data de 26 mai 2020, domnul manager Alexe Nicolae s-a prezentat la spaţiul destinat pentru laboratorul PCR, împreună cu şeful de laborator, şi a constatat că aceste lucrări nu erau finalizate. A solicitat prezenţa domnului primar şi a constructorilor şi împreună au inventariat ce lucrări mai sunt de făcut pentru a finaliza amenajarea spaţiului. La inventarierea aparaturii depozitată la Centrul de Afaceri s-a constatat că lipsesc kit-urile pentru extractorul de acizi nucleici, care nu au fost livrate odată cu aparatul, din eroarea firmei de la care s-a achiziţionat, deci nu se putea oricum pune în funcţiune fără aceste kit-uri pentru extracţie. Managerul Alexe Nicolae a luat legătura cu managerul UNIFARM şi a solicitat ca, în regim de urgenţă, să fie puse la dispoziţie kit-urile lipsă şi, de asemenea, a solicitat deplasarea echipei pentru a pune în funcţiune extractorul automat. La momentul actual, vă informăm că astăzi, 3 iunie 2020, au fost primite kit-urile de extracţie şi, de asemenea va fi făcută şi punerea în funcţiune şi instruirea personalului pentru extractorul automat de acizi nucleici, echipa de instruire fiind prezentă în acest moment la laborator.

4.Nu a fost modificată configuraţia laboratorului, ci doar a fost îmbunătăţită.

5.Nu există achiziţie de echipament suplimentar, nici dublat, deci nu există alţi furnizori de echipamente, decât cei cu care s-a încheiat deja contracte de achiziţie de către fostul manager interimar.

PS.Nu are nici o relevanţă proiectul de hotărâre cu demiterea dr. Aron Andrei, întrucât contractul managerului interimar a încetat de drept (conform Hot. 5/2020) şi, ca urmare a dispoziţiei primarului Municipiului Câmpulung, de revenire pe post a managerului Alexe Nicolae, care s-a făcut conform prevederilor legale.

Cele afirmate mai sus le putem dovedi cu documente semnate de către fostul manager interimar, dr. Aron Andrei.

În concluzie, de întârzierea pentru punerea în funcţiune vina aparţine, exclusiv, fostului manager interimar, dr. Aron Andrei.”

The most visited gambling websites in The UK