Group Concif a obţinut încă două contracte de asfaltare, acasă, la Stoeneşti
- Written by Evenimentul Muscelean
- Hits: 993
Cel mai prolific constructor din Muscel îşi rotunjeşte portofoliul de lucrări cu două contracte frumuşele, încredinţate direct de primarul Paul Ion Marin. Ambele lucrări privesc îmbunătăţirea stării unor drumuri din comuna Stoeneşti, al cărei edil n-avea de ce să caute un executant departe de casă, de vreme ce-l are în localitate pe cel mai vestit asfaltator din Muscel, care nu-şi vede capul de treabă. Din păcate, nu vede nici capătul lucrărilor, pe care le întârzie din cauza lipsei personalului. Cauza invocată de patron în mai toate discuţiile cu Liviu Ţâroiu, care, la începutul primului său mandat de primar, nădăjduia ca, până la următoarele alegeri, din 2020, să aibă încheiate toate obiectivele din proiectul „Kretzulescu”, ratat de Călin Andrei. Când colo, Piaţa Primăriei nu este gata, iar Bulevardul „Pardon” nici gând să înceapă în următoarea jumătate de an, dacă este lăsat pe mâna câştigătoarelor licitaţiei, cele trei firme ale familiei Răuţoiu.
Angajaţii insuficienţi nu-i împiedică, însă, pe afaceriştii din Stoeneşti să încheie contract după contract cu administraţiile publice locale, pentru drumuri în special. Cele mai recente le-au fost atribuite direct de către primarul Marin, care are în program câteva modernizări de drumuri. Ambele contracte s-au încheiat pe 12 noiembrie 2019. Cel pentru modernizarea căilor de acces din zona Morcoveşti, satul Slobozia, şi zona Costică Caliţu, satul Bădeni, înseamnă o cheltuială de 390.313,27 lei pentru Primăria Stoeneşti. Cealaltă modernizare de infrastructură rutieră constă în asfaltarea drumului din zona Vilson Lixandru, în satul Piatra, care aduce în contul firmei Group Concif încă 303.440,40 lei. În total, 693.753,67 lei, pe care asfaltatorul îi face la el acasă, graţie celor două angajamente încredinţate direct de primar. În ambele cazuri, cerinţele autorităţii contractante sună astfel: se vor executa lucrări de asfaltare de drumuri pe o lungime de maximum 700 m. Sistemul rutier va fi format din: 7 cm beton asfaltic BAPC16 (16 rul 50/70); 15 cm strat din piatră spartă 0-63 şi aport balast (dacă este cazul). Scurgerea apelor se va realiza prin pantele părţii carosabile - şanţuri şi rigole.
Magda BĂNCESCU